10
Mar
09

american idol – round 1

i’m taking a cue from travis and am joining in on the AI live blogging… ok… here we go peeps!

———

what’s the deal with the weird intro? was that weird for you? it was weird for me.

i LOVE that scott macintyre’s bro is with him on stage… so cute, keeping it in the family. by the way, scott’s bro is a model for dillard’s and petsmart. how about that for random knowledge?

yeah baby, MJ! i sure hope someone sings PYT… this could be really amazing tonight! do you think the man in the mirror will make an appearance?!?!?!?!

lil rounds: the way you make me feel : go on girl! she’s looking pretty comfy on that stage. i like her. good performance.

scott macintyre: keep the faith : boy’s got a little bit of soul in him! way to go scott! i don’t understand why simon is being so square with his comments for scott yet wanting everyone else to go outside the box. makes no sense…

danny gokey: PYT: YEAH BABY! i freakin love this song!!! a little michael mcdonald influence here? holy crap my brotha! danny gokey baby! he’s my horse this year.

michael sarver : you are not alone : a few words to describe mr. michael… pipes. pretty boy. lady’s man. kinda kareoke but good. you can tell he’s had a lot of time singing in the church.

jasmine murray: i’ll be there : great song choice! aww… so many memories… this was always the couples skate song at the roller rink. although i was usually the girl playing skiball… anyway… not sure if this performance gonna  keep her  in the competition. funny enough, i agree with paula on this one.

chris allen: remember the time: another church boy that can SING! holy crap. the guitar was a little out of place, i thought. seems like he’s hiding behind it a bit and he didn’t sing as well as usual but still, really really good. jason mraz esque. thank you randy.

allison irahetta: give it to me: she’s a natural! not sure she will win this contest but she’ll def have a career after the show. so who thinks she’s older than she says she is?

anoop desai: beat it: decent job. a little weak for the caliber song he chose. cute as a button though. he’ll certainly get the girl vote.

jorge nunez: never can say goodbye: all of puerto rico will be voting tonight… but sad to say, that might be it. very pitchy i thought.

megan joy corkrey: rockin robin: sweet girl. kinda reminds me of a more quirky kt tunstall. wait… does simon have a lighter in his hand?! yes. yes he does.

adam lambert: black and white: i just hope he doesn’t stick his tongue out… oh… nope, there it is. he couldn’t resist. oh well, he’s still really really good! loved it!

what’s a hurky, ryan?

matt giraud: human nature: another phenom song! i like this guy…  GREAT job behind the piano. LOVED that.

alexis grace: dirty diana: yeah girl! best girl performance by far!

oh wait… a change? are the judges deciding the fate of the contestants this year? it’s about time.

no MJ… oh well…

Advertisements

1 Response to “american idol – round 1”


  1. March 10, 2009 at 7:10 pm

    Who knows what will happen with this show!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Top Clicks

  • None

Recent Comments

Sarah Martin on gratitude
gratitude « go… on Friendship…
lacey on running.
Larry on running.
insideoutdasg on 4:44

%d bloggers like this: